REVELL STAR TREK VOYAGER

Voyager je brod iz istoimenog svima poznatog serijala Star Trek filmova i serija. Brod je namijenjen istraživanju svemira i vrlo dobro je opremljen za to. Ova maketa je izašla 1996. godine  zajedno sa Maquis fighterom i Kazon fighterom i čine seriju iz istoimene TV serije.

Sama maketa se ne sastoji od puno dijelova. Iznimku čine prozirni dijelovi kojih ima 20-tak. Dijelovi su izliveni u sivoj plastici, i meni već na prvi pogled malo predebeloj. Sastavnica dolazi na 8 stranica i pokriva osnovne dijelove makete, dok se za detalje upućuje na fotografije na kutiji. Fotografije su male i ne mogu se dobro vidjeti detalji, koji bi vam pomogli da maketu napravite realnije. Ako usporedite shemu bojanja sa sastavnice i makete sa kutije vidjet cete da se neki paneli ne podudaraju. Na zadnjoj stranici sastavnice su lijepo predstavljeni osnovni dijelovi postrojenja, uređaja i naoružanja.

Brod se sastoji od 3 glavne cijeline: gornjeg  trupa, donjeg trupa i pogonskog dijela broda. Gornji dio trupa sijeda bez većih problema, što nije slučaj sa donjim dijelom. Kod donjeg dijela trupa treba malo kitanja i brušenja. Kružni dio koji ide izmađu dvije donje polutke ne sijeda dobro, jer je plastika na desnoj polutki grubi i debelo izlivena, tako da taj dio viri van. To sam riješio na način da sam potpuno odrezao taj pogrešno odliveni dio na unutrašnjosti desne polutke i poslije zakitovao rupe.

Pogonski dio se sastoji od dva glavna motora i spremišta šatlova. Motore možete po želji postaviti u vodoravni ili okomiti položaj. Tu je također skoro sve dobro. Zašto skoro? Zato što je cijela maketa malo grubo izlivena i treba neke dijelove i spojeve dosta brusiti.

Dekali su kvalitetni, ali izgledaju igračkasto. Jedino dekali broj 31 i 35 nisu dobri, jer su trebali biti više zakošeni tako da potpuno pokrivaju panele.

Najviše vremena će vam oduzet bojanje, jer treba obojati dosta panela na svim dijelovima broda. Maketu sam obojao Humbrolovim bojama, zato jer je kod nas malo teže doći do Revellovih boja.Staklenih dijelova ima dosta, pa ako se odlučite osvijetliti Voyager iznutra mogao bi vrlo lijepo izgledati. Inače za Voyagera je dodan i stalak, tako da na donjoj strani donjeg trupa postoji i rupa predviđena za to.

Sve u svemu mislim da je maketa mogla biti dosta bolje napravljena. Koliko sam čuo i pročitao poslije je napravljena i bolja verzija Voyagera. Također se mogu nači i aftermarket dekali i dijelovi koji vam mogu pomoći da maketa izgleda realnije.

Povratak